aku pergi sekolah tak payah gosok tudung

Tuesday, March 03, 2009 Edit This 4 Comments »
Satu benda yg aku suka bila duk kat France ni ialah bila tak de org nak tegur pon kalo aku pegi kelas tak gosok tudung,tudung aku terbalik mahupun bila baju aku hijau, tudung aku warna pink.

Aku teringat time kat asrama dulu²,disebabkan nak gosok tudung,sampai kena reserved iron 2 hours before,kalo la mak mee ( kerani asrama ku huhu) sediakan list untuk sape nak guna iron,tentu mereka dah reserve nak guna iron untuk bulan depan.

Aku pon tak paham setengah org,kalo iron tudung tu,mesti nak licin sesangat,kalo ade kemek kemut (aku tak tahu nak guna adjectif ape hahah) ,sanggup p balik asrama balik,semata² nak gosok bahagian yang kemek itu walaupun ia hanya lah 1 cm²,pastu mesti nak tajam-tajam,boleyh potong bawang tau! ha! pastu kan siap letak lilin, secara tiba² peningkatan jualan di seluruh kedai² runcit di Malaysia hahah dan ye,aku taw,mase aku skola,aku mmg selekeh (sampai sekarang aku rase haha) dan aku peduli ape!
aku tidak selekeh

and yg paling ta leyh blah, pakai tudung kena ikut fesyen! tudung halimah,tudung datuk K,tudung mawi,,,pelik²

Dan sebenarnya,korang tahu ke ape objectif sebenar pakai tudung? sila la jawab !

sekadar gambar hiasan (ade muka macam aku tak minah ni? )

p/s: aku berterima kasih kepada yasmin yg mengvariasikan tudung aku

4 wanna take a break:

ChE YaYA said...

cett..gambar aku jugak kan..tau la tudung tu senget benget....

Anonymous said...

hahaha..kakcik terkena..well,aku pon masey seperti dulu.lantak pla senget ke hapa.masih xrajin menggosok.so don't wori..hehe

ChE YaYA said...

skang dah pakai elok sketz (yeke?)hahaha...

ynf said...

kakak aze yg suka pilih tudung untuk aku hahahha

saje bagi kakcik glamer kejap